“yerli” vol.95 (04.03.2013)

1. Buggy Boy – Maus
2. Devo Bekin – Frozen
3. Replikas – Home Impravisation 3
4. Kick Cat – Delta Dog
5. Erdem Dicle – Besenyi
6. Daire 2: General Gramofon – Blank A
7. Farfara – Flying Pan
8. Fakap – Broken Piano
9. On Your Horizon – Untitled
10. Kafabindünya – Formula

Program Link’i:

http://www.mixcloud.com/tayfun-polat/yerli-vol95-04032013/

Download: yerli_vol.95_20130304

  1. takip eden hala var mıdır ama bu link geçersiz. 101 inin tümünü dinlemiş gibi bunu tüketme çılgınlığıma anlam veremesem de. dinlemek istiyorum…

    • mixcloud’un yasaklı site olması nedeniyle link’e ulaşamıyorsunuz sanırım. tüm programların mp3 dosyası da yüklüdür. DNS ayarlarınızı değiştirerek ya da programı indirerek dinleyebilirsiniz..

    • Black
    • 09 Şub 2014

    diğer tüm linkleri sorunsuz indirdim aslında sadece bunda problem çıkıyor. neyse mixcloud üzerinden download etmeyi deneyeceğim teşekkür ederim. ve emeğinize sağlık cidden. ipodun tamamına yerli setleri attım evire çevire dinliyorum 🙂

    • ben de sizin ilginize ve emeğinize teşekkür ederim. dosya yüklü gözüküyor. sorunu anlayamadım. kusura bakmayın..

Bir Cevap Yazın

